Banki notowane na GPW



Jeśli chcemy kupić akcje banku, to na giełdzie mamy bardzo duży wybór. Jest tam notowanych wiele banków, z kapitałem polskim i zagranicznym. Są największe banki działające w Polsce, ale także te mniejsze, które dopiero rozwijają skrzydła.


Na warszawskiej giełdzie są notowane m.in. następujące banki:

1. PKOBP Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
2. PEKAO Bank Polska Kasa Opieki SA
3. BRE Bank SA
4. BZ WBK
5. ING Bank Śląski SA
6. Getin Holding SA
7. Bank Handlowy 
8. Millennium SA
9.  Kredyt Bank SA
10. Bank BPH SA
11. BGZ- Bank Gospodarki Żywnościowej SA
12. NOVAKBM Nova Kreditna banka Maribor d.d.
13. BOS - Bank Ochrony Środowiska SA
14. UniCredit

Informacje dla inwestorów dotyczące poszczególnych banków znajdziecie m.in. na onecie:






This entry was posted on 4.12.11. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Banki notowane na GPW”

  1. Nawet nigdy mi przez myśl nie przeszło, aby cokolwiek inwestować na giełdzie. Nie mam nawet podstawowej wiedzy na ten temat. Mi z bankami kojarzą się przelewy online https://www.cashbill.pl z których korzystam praktycznie na co dzień. Myślę, że to mi całkowicie wystarczy w tym przypadku.

    OdpowiedzUsuń